maandag 10 april 2017

Mutsjes!

Ik blijf het geweldig vinden om babymutsjes te haken.
Leuke kleine projectjes voor tussendoor,
want ik ben altijd met verschillende dingen tegelijk bezig
en leuk om van restjes wol of uitgehaalde ufo's te maken;
geeft snel een voldaan gevoel!

Deze warme, stoere muts voor jongens maakte ik van restjes, naar patroon van Haakrecept.

Deze messy bun hat haakte ik (ook met restanten) naar een Engels patroon.
Voor meiden met paardenstaart of knotje!
Even googelen en je vindt veel variatie's.


En van een bolletje van de kringloop haakte ik nog een pussy hat,
nu een kleintje,
zie ook mijn eerdere bericht met mijn werkwijze hierover.


Een col die ik nooit droeg, haalde ik uit;
nu een stoere muts en haarband.

En een ufo ook uitgehaald; nu twee zachte mutsjes.

 Mijn tissuebox haalde ik ook uit en haakte er een mutsje van...


De mutsjes gaan in eerste instantie in de verkoop voor mijn diverse goede doelen
voor een leuk prijsje van 2,50 euro.
(Samenloop voor Hoop Dronten, Walk of Hope Kampen)
en ik haak ook voor stichting Tamsarya.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten